ÁLTALÁNOS SZÁLLÍTÁSI ÉS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben visszakereshető, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

•Üzemeltetői adatok ismertetése

•Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása

•A kínált termékek kategória besorolása

•Rendelési információk ismertetése

•A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

•Rendelés lépéseinek bemutatása

•A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése

•Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása

•Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése

•Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

•Jótállási, garanciális információk, tudnivalók

•Az elállási jog ismertetése

•Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató

•Adatkezelési információk

Üzemeltetői adatok

Cégnév: Nail Lounge Kereskedelmi Kft.

Székhely: 1065 Budapest, Ó utca 6.

Adószám: 25548295-2-13

Cégjegyzék szám: 13-09-180952

Kibocsájtó cégbíróság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága

Szerződés nyelve: Magyar

Elektronikus elérhetőség: accakappa.hungary@gmail.com

Telefonos elérhetőség: +36 70 360 15 70

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek on-line, házhoz szállítással rendelhetőek meg. A termékek eredeti áránál a termék importőrének ajánlott eladási árát vettük figyelembe, ebből az árból biztosítjuk vásárlóinknak a kedvezményeket. Megrendelést követően a termékek székhelyünkön is átvehetők.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

Műköröm alapanyag és kellékek, illatszerek, kozmetikumok, kéz-, láb- és testápoló termékek, hajápoló termékek, fodrászkellékek. FIGYELEM! Egyes termékeink csak abban az esetben kerülnek kiszállításra, ha a vásárló megküldte számunkra OKJ szakképesítését igazoló bizonyítvány másolatát! Ezeknél a termékeknél külön jelezzük, hogy kizárólag szakképesítéssel rendelkezők számára elérhetők!

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27% áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás és az utánvét díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Rendelési információk

A vásárlás kizárólag regisztrációt követően lehetséges. A regisztráció gyors és egyszerű, kizárólag belépési, szállítási és számlázási adataidat kell megadnod.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 12 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Rendelésedről minden esetben email-ben értesítőt küldünk. Általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül. Amennyiben a megrendelt terméket nem tudjuk határidőben szállítani, munkatársunk haladéktalanul felveszi Veled a kapcsolatot.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Rendelés menete

1. Vásárlás csak regisztrált felhasználóinknak lehetséges. Ha már regisztráltál, akkor email címed és jelszavad megadásával beléphetsz a webáruházba. Amennyiben még nem regisztráltál, a termékek kosárba helyezése után, a fizetés előtt fog a rendszer regisztrációt kérni.

2. A megvásárolni kívánt terméket/termékeket helyezd a kosárba.

3. A kosár gombra kattintva bármikor megtekintheted annak tartalmát, és törölheted a benne lévő termékeket vagy módosíthatod a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A mennyiség megváltoztatását követően a kosár tartalmának frissítéséhez válaszd a „kosár frissítése” gombot.

4. Amennyiben befejezted a vásárlást, ellenőrizd a szállítási és számlázási adataitad, ha szükséges, akkor módosítsd azokat.

5. Válassz szállítási/fizetési módot.

6. Az adatok megadását követően a “Megrendelés” gombra kattintva tudod elküldeni megrendelésedet, előtte azonban még egyszer ellenőrizheted a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhetsz a megrendeléseddel.

7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.

8. Kérjük, adataidat, különösen email címedet és telefonszámodat minden esetben pontosan add meg, ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése. Az e-mail-ben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókodhoz tartozó tárhely telítettsége. Amennyiben 24 órán keresztül sem kapsz visszaigazolást e-mail-ben megrendelésedről kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén.

A megrendelt termék / házhoz szállítási díj fizetésének módja

A megrendelt termékeket a Magyar Posta vagy futárszolgálat szállítja házhoz. Utánvét fizetési mód választása esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Házhoz szállítás, információk

A csomagok kézbesítését a Magyar Posta vagy futárszolgálat végzi, tipikusan munkanapokon, 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőséged) munkahelyi címet megadni. A Magyar Posta kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Házhoz szállítás díjszabása

A házhoz szállítás díja 1590 Ft.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Elállás joga

Minden vásárlónk 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől, azaz meggondolni magát a vásárlást illetően. A határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen te vagy az általad megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átvette.

FIGYELEM! TERMÉKEINK JELENTŐS TÖBBSÉGE ESETÉBEN HIGIÉNIAI OKOKBÓL A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29.§ (1) bekezdésének e) pontja ALAPJÁN AZ ELÁLLÁSI JOG NEM GYAKOROLHATÓ. EZÉRT A MEGVÁSÁROLT TERMÉKET SAJNOS KICSERÉLNI NEM TUDJUK, AZ ÁRÁNAK VISSZATÉRÍTÉSE NEM LEHETSÉGES. Ez az üzletpolitika nemcsak a törvényi szabályozáson alapul, vásárlóinkat szeretnénk megvédeni vele. Senkinek sem szeretnénk olyan terméket értékesíteni, amit más visszaküldött és nem tudjuk megállapítani róla, hogy használták-e, esetleg módosítottak-e a tartalmán.

Ha elállási/felmondási jogoddal élni kívánsz, az elállási/felmondási szándékot tartalmazó egyértelmű nyilatkozatodat köteles vagy eljuttatni (például postán, elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Nail Lounge kft. 1065 Budapest, Ó utca 6. vagy accakappa.hungary@gmail.com. Elállási/Felmondási jogodat kizárólag akkor gyakorolhatod, ha a határidő lejárta előtt küldöd el nyilatkozatodat.

Ez elállási joggal érintett terméket köteles vagy számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatod közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldöd el a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a vásárló viseli.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha elállsz a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatodk kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az általad teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a szállítási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választottál.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulásodat adod; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag téged semmilyen többletköltség nem terhel.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy nem igazoltad, hogy azt visszaküldted: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Az elállási/felmondási jog szabályozása kizárólag a hibátlan, megrendelésnek megfelelően kiszállított termékekre vonatkozik.

Amennyiben nem a megrendelésednek megfelelő terméket kaptad meg, azt haladéktalanul jelezd nekünk a +36 70 360 1570 telefonszámon vagy az accakappa.hungary@gmail.com e-mail címen. Lehetőleg már a postás jelenlétében, érkezéskor bontsd fel csomagodat és ellenőrizd tartalmát! Téves kiszállításból eredő hibáinkért a kiszállítás napján vállalunk felelősséget, a később jelzett reklamációt nem áll módunkban figyelembe venni.

Amennyiben hibás, sérült terméket kaptál, a lenti kellékszavatossággal, jótállással kapcsolatos szabályozás vonatkozik a termékre.

Ha kifogásod van egy termékkel kapcsolatban, mindenképpen jelezd felénk. Elsődleges célunk – a jogszabályi kötelezettségek betartása mellett – hogy kiváló minőségű, professzionális termékeket értékesítsünk, melyekkel fogyasztóink teljesen elégedettek. Minden esetben megvizsgáljuk személyesen a szóban forgó terméket, és a lehető legjobb megoldást próbáljuk megtalálni vásárlóink elégedettsége érdekében. Ezért nagyon fontos, hogy juttasd vissza hozzánk a terméket, mert csak így tudunk neked segíteni!

FONTOS, hogy a fogyasztó a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Vállalkozásokra és üzleti tevékenységet folytató magánszemélyekre nem vonatkozik a fogyasztóvédelmi törvény abból a szempontból, hogy ők nem minősülnek fogyasztónak és fogyasztói jogok nem illetik meg őket!

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhetsz a kellékszavatossági jogoddal?

A Nail Lounge kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthetsz a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetnek meg kellékszavatossági igényed alapján?

Választásod szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhetsz:

Kérhetsz kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az általad választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérted, illetve nem kérhetted, úgy igényelheted az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére magad is kijavíthatod, illetve mással kijavíttathattatod vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhatsz.

Választott kellékszavatossági jogodról egy másikra is áttérhetsz, az áttérés költségét azonban ilyenkor te viseled, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Köteles vagy a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogaidat már nem érvényesítheted. Használt dolog esetén ez a határidő 1 hónap, de legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheted kellékszavatossági igényedet?

A Nail Loungeg kft.-vel szemben érvényesítheted kellékszavatossági igényedet.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogaid érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igényed érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolod, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Nail Lounge kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már köteles vagy bizonyítani, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhetsz termékszavatossági jogoddal?

Ingó dolog (azaz a termék) hibája esetén – választásod szerint – a Kellékszavatosság szabályai szerint meghatározott jogoddal élhetsz vagy termékszavatossági igényt érvényesíthetsz.

Milyen jogok illetnek meg termékszavatossági igényed alapján?

Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheted.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheted termékszavatossági igényedet?

Termékszavatossági igényedet a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheted. E határidő elteltével e jogosultságodat elveszíted.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheted termékszavatossági igényedet?

Termékszavatossági igényedet kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatod. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén neked kell bizonyítanod.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetsz. Termékszavatossági igényed eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényed a gyártóval szemben érvényesítheted.

Jótállás

Egy év jótállási kötelezettség vonatkozik az általunk forgalmazott 10 000 Ft érték feletti elektromos berendezésekre (UV lámpa, LED lámpa stb.)

Milyen esetben élhetsz kellékszavatossági jogoddal?

Hibás teljesítés esetén a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról alapján a Nail Lounge kft. jótállásra köteles.

Milyen jogok és milyen határidőn belül illetnek meg jótállás alapján?

Egy éven belül a fenti Kormány rendeletben meghatározott jogokkal élhetsz.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetsz, egyébként viszont a jótállásból fakadó jogok az kellégszavatosság és termékszavatosság szabályaiban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletnek.

A szolgáltatóra vonatkozó adatokról és az elektronikus szerződéskötés lépéseivel kapcsolatban az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény tartalmaz rendelkezéseket, az elállási jog gyakorlásának részletes feltételeit pedig 2014. június 13-tól a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet szabályozza.

Természetesen az internetes vásárlásokra is vonatkoznak a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény és a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései.

Adatkezelés

Az webáruház használata során a Nail Lounge kft. a részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a Nail Lounge kft. alvállalkozója. (Pl: Futárszolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Nail Lounge kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Nail Lounge kft. megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított regisztráció során megadott adatokat a Nail Lounge kft. bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az accakappa.hungary@gmail.com e-mail címen. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Nail Lounge kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Az adatvédelemről és adatkezelésről bővebben külön dokumentumban olvashatsz.